dinsdag 23 maart 2010

mijn italiaanse zus


De nauwkeurige lezer heeft al gezien dat het vorige blogbericht niet van mij afkomstig was. Als is ze 188 cm lang, mijn zus Karien is bijna italiaans zo lekker kookt ze. Afgelopen zondag kwam ik bij haar op de lunch en kreeg de chocoladeamandeltaartjes bij de koffie, daarna gebleven voor de lunch met een heerlijke gemengde salade afgemaakt met sinaasappel/olijf , minestronesoep met brood waarop rode uiencompote met provolone. De kinderen kregen pasta met verse tomatensaus. Als toetje was er nogaijs met frambozencoulis. Een lunch die tipte aan Mario in Neck waar ik niet zo lang geleden gegeten heb. Daarom heb ik Karien gevraagd om ook bijdrages voor deze blog te schrijven. Haar zoon heet Wytze, en het is zo wreed dat hij niet van warm eten houdt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten